wtorek, 2 października 2012

Neutrogena, Formuła Norweska, Nourishing Hand Cream with Nordic Berry (Odżywczy krem do rąk z maliną nordycką)



Plusy:
- bardzo fajnie nawilża dłonie i odżywia dłonie , oczywiście jeżeli ktoś ma ekstremalnie suche dłonie to on raczej się nie sprawdzi
- pojemność 75 ml, jest wydajny
- ślicznie pachnie
 - pozostawia tłustą warstwę czyli idealny krem na zimę jak dla mnie, wiem że niektóre dziewczyny nie lubią czuć kremu na dłoniach
 
 
Minusy:
- długo się wchłania
- cena w promocji 12 zł. uważam że można znaleźć produkty w tej samej jakości za niższą cenę
 
 
 
Ocena : 4/6
- nie kupię go ponownie, bo szczerze mówiąc mam bardzo mieszane uczycie do tego kremu niby mi się podoba ale jednak cena wydaje mi się przesadzona bo też jakość tego produktu nie jest jakaś super. On mi się sprawdza tak samo jak krem do rąk z Isany ten czerwony z mocznikiem tylko Isana kosztuje ok 4 zł. :)  A wiec nie ma sensu przepłacać :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz