piątek, 5 kwietnia 2013

Nivea Aqua Effect - pianka oczyszczająca do skóry suchej i wrażliwej



Plusy:
- zdecydowanie cena ok 13 zł. bez promocji
- pojemność 150 ml + wydajność wystarczy jedna pompka
- ślicznie pachnie jak tradycyjne kosmetyki Nivea
- dobrze oczyszcza buzię z resztek makijażu
- buzia rzeczywiście jest po niej gładka
- nie podrażnia twarzy
- nie uczula ani po niej nic mi nie wyskoczyło
- śliczne opakowanie
 
 
Minusy:
- brak
 
Ocena :
- 6/6 - kupię na pewno jeszcze raz ten produkt, ponieważ jest rewelacyjny, ja chciałam sobie kiedyś kupić taki sam produkt z la roche posay ale tamten kosztował ok 60 zł. i to dobrze że nie kupiłam bo Nivea wypuściła tańszy zamiennik, jak dla mnie te dwa produkty są prawie takie same. Czy polecam ? zdecydowanie tak zwłaszcza dla skóry wrażliwej.


2 komentarze:

  1. Właśnie się zastanawiam czy ją kupić :) Myślisz że pomoże na wypryski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej :) nie wiem czy pomoże na wypryski, ale ja miałam straszny problem z buzią i mi wszystkie uczulenia i stany zapalne skóry bardzo złagodził :) wiec możesz spróbować może na Ciebie też podziała,pozdrawiam serdecznie

      Usuń