środa, 25 kwietnia 2012

Avon i Oriflame - kremy do stóp i rąk


 

Oriflame hand cream - krem do rąk z olejem ze słodkich migdałów


Plusy-

- pojemność - 100 ml + cena ok 7 zł. - jest bardzo wydajny
- ślicznie pachnie
- szybko się wchłania
- dobrze nawilża i nie zostawia tłustego filtru, chyba że nałożymy za dużo kremu
- dobry na noc i porę jesienno- zimową

Minusów jak dla mnie nie ma.

Ocena - 6/6 - napewno go kupię jeszcze raz, bardzo go lubię



Avon Foot Works - chłodzący krem do stóp limonka i mięta


Plusy -
- cena ok 7 zł.
- szybko się wchłaniał

Minusy -
-kupiłam go na lato jednak zapach mnie latem doprowadził do bólu głowy i zdecydowanie był duszący, wiec używałam go jak się zrobiło zimno, bo przy wysokich temperaturach wogóle się nie sprawdzał
- mało wydajny
- nie robił nic ze stopami, nie były jakoś nawilżone - jak dla mnie kosmetyk zbędny

Ocena 1/6 - tej wersji zapachowej napewno nie kupię ale może się skusze na inny zapach z tej serii



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz