piątek, 13 kwietnia 2012

Promocja Estee Lauder Double Wear Light w Dauglas kwiecień 2012

Witam,

ja załapałam się na tą promocję chociaż miałam duży problem, ponieważ we Wrocławiu w Daglasach nie wiedzieli nic o tej promocji. A przypomnę że można kupić Estee Lauder Double Wear Light w cenie 39 zł. za 15 ml. w kolorze o 0.2 - ja nabyłam dwa opakowania z czego bardzo się cieszę bo uważam że to jest super podkład jednakże cena normalna odstrasza, ale wracając do promocji to byłam w galerii Dominikańskiej, Arkadach i Magnolii we Wrocławiu wszędzie Panie były mega zdziwione o co mi chodzi aż zwątpiłam czy ta promocja napewno obowiązuje ale moje zdziwienie było ogromne jak wychodząc z Dauglasa w Magnoli przy kasie widzę podkłady !!!! To pokazuje że Panie całkowicie nie orientują się w asortymencie który sprzedają - szczerze mówiąc ręce mi opadły :/  A więc dziewczyny nie pytajcie się Pań w sklepie tylko poprostu szukajcie :) buziaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz