wtorek, 27 listopada 2012

Bourjois, Poudre Libre, Loose Powder ( puder sypki )



Plusy:
- wydajność !!! produkt ma 32 g jego zużycie wiąże się z cudem ;)
- bardzo dobrze utrwala makijaż
- dosyc długo się utrzymuje na buzi
- wygodne opakowanie
- dwa kolory 01 i 02 które tak naprawdę nie widac na buzi
- nie tworzy efektu zapudrowanej buzi
 
 
Minusy:
- cena ok 65 zł. ja go kupiłam w promocji za ok 40 z. ale szczerze mówiąc wart jest tych pieniędzy bo produkt jest mega wydajny
 
 
Ocena 5+/6
- kupię go napewno ponownie jak kiedykolwiek zużyje ten co mam ;) polecam 

2 komentarze:

  1. Hej. Ja wczoraj też go kupiłam :) ale mam wątpliwości, chciałam najjaśniejszy odcień - zasugerowałam się numerkiem przy nazwie koloru (wybrałam 01Peach) i teraz wydaje mi się ze był to zły wybór. Wyszukalam ten puder na francuskiej stronie Bourjois i odcień Peach wygląda B. Ciemno. Nie wiem czy wymienić na 02 Rosy.. Jak myślisz? Dzięki za odpowiedz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, ja mam odcień 02 ale nie jest ciemny tzn. ma kolor ale go praktycznie go nie widać na buzi, najlepiej jak pójdziesz do Rossmanna i jak zobaczysz na testerach :) ja jestem z 02 zadowolona i mam dosyć jaksny odcień buzi, wiec w sumie moższ wymienić go , tylko 02 wpada trochę w różowy tak mi się przynajmnie wydaje ;) pozdrawiam serdecznie

      Usuń