środa, 28 listopada 2012

Nuxe, Huile Prodigieuse, suchy olejek z drobinkami i bez drobinek



Plusy:
- śliczne opakowanie
- drobinki bardzo ładnie wyglądają na słońcu, skóra wygląda zdrowo
- wydajny
 
 
 
Minusy:
- do włosów się nie nadaje, jak dla mnie trochę je wysuszył niż nawilżył, przy tym sklejał je
- nie nawilża skóry
- do twarzy się też nie nadaje, ponieważ nic kompletnie nie robi
- cena ok 50 zł. to za dużo jak na tą jakość produktu
- zapach -  na początku byłam nim zachwycona jednak po ok 10 użyciach nie mogłam go znieść, jak używałam go latem to przy temperaturach powyżej 20 stopni robiło mi się nie dobrze i głowa mnie bolała od tego zapachu
 
 
 
Ocena 3/6 
 - nie kupię go ponownie, wyglądał ładnie na skórze ale jak dla mnie efekt taki można osiągnąć balsamem z Dove z drobinkami ( nie pamiętam nazwy ), poza tym nic nie robi, nie polecam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz