czwartek, 20 grudnia 2012

MAC, Fluidline (Eyeliner w kremie) - kolor czarny



Plusy:
- bardzo intensywny kolor czarny
- trwałość jak dla mnie jest rewelacyjna po całym dni on dalej jest na oku
- nie traci na intensywności koloru
- jest mega wydajny mam go już ok 2 lat przy codziennym używaniu zostało mi ok połowy
- konsystencja nie zminiła się nawet po 2 latach czyli wogóle nie wysechł
- fajne poręczne opakowanie
- łatwo się usuwa przy demakijażu
- nie odbija się na powiece
- nie roluje się ani nie ściera
- także nie uczula
 
 
Minusy:
- jak dla mnie cena ja płaciłam za niego ok 70 zł. tak mi się wydaje, to dosyć sporo jak na jednorazowy wydatek ale oczywiście wart kupna, tylko nie każdy może sobie na niego pozwolić
- dostępność wiadomo salony Mac nie są w każdym mieście
 
 
Ocena 5/6
- mimo że jest to rewelacyjny produkt, wydaje mi się że nie kupie go ponownie, ponieważ przez lata używałam eyeliner z Bell który kosztuje ok 7 zł. i sprawdzał się tak samo rewelacyjnie jak ten z Mac, wiec uważam że szkoda pieniędzy jak na rynku można znaleźć tańszy odpowiednik :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz