czwartek, 20 grudnia 2012

Ziaja, Kremy 30+, Krem nawilżający z kwasem hialuronowym

 
 
 
Plusy:
- przyjemny, delikatny zapach
- dobrze nawilża buzię
- przyzwoita cena ok 12 zl.
- pojemność 50 ml
- krem jest dosyc wydajny nie trzeba go dużo na buzię
 
 
 
Minusy:
- krem długo się wchłania
- zostawia tłustą powłokę
- jak dla mnie zbyt niski filt
- skład jak dla mnie jest nie za fajny
- po tym kremie niestety pojawiły mi się na buzi pryszczyki, czyli poprostu zapycha buzię
 
 
 
Ocena : 3/6 - nie kupie go ponownie, jak dla mnie średni krem i raczej odradzam kupna jeżeli ktoś się nad nim zastanawia, uważam że można kupić fajniejszy krem niż ten :) 

2 komentarze:

  1. Witam Cię,
    Narazie miałam tylko próbkę tego kremu,
    ale napewno go kupię bo jest teraz w drogerii w promocji NATURA za 8zł, a jego regularna cena to 10zł.
    Mam suchą skórę, która błyskawicznie pije krem. Mnie przypadł do gustu.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, fajnie że mi powiedziałaś że on jest w prmocji, bo moja mama go bardzo lubi mimo że 30 lat już niema, ale też ma właśnie suchą skórę :) No ja mam cerę prawię tłustą wiec on u mnie się nie sprawdził :) pozdrawiam serdecznie i skorzystam z zaproszenia :)

      Usuń