sobota, 4 maja 2013

Nivea, Make - Up Starter, Nawilżający krem - żel do cery normalnej i mieszanej



Plusy:
- krem bardzo ładnie, świerzo pachnie tak wiosennie
- szybko się wchłania
- cena w promocji 15 zł.
- nie pozostawia tłustej warstwy
- nie roluje się
- konsystencja jest żelowa
- nie uczulił mnie ani nie podrażnił czego się spodziewałam ;)
 
 
 
Minusy:
- uważam że krem się nie sprawdzi przy cerze normalnej bo mało nawilża
 
 
Ocena 5/6 - kupię go ponownie, ja wypróbowałam najpierw próbkę która mi się spodobała i kupiłam pełno wymiarowy produkt, co warto zrobić, bo uważam że ten krem się sprawdzi raczej przy cerze tłustej niż normalnej, czy polecam ? tak fajny produkt za niską cenę :)
 
ps. dzisiaj widziałam próbkę tego kremu w gazecie show z kwietnia, wiec warto spróbować jak ktoś się nad nim zastanawia :)

2 komentarze:

  1. Mam cerę suchą więc raczej po niego nie sięgnę. cudowne truskawki, czuję wręcz ich zapach, mniammm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej :) no jest jeszcze specjalna seria do cery suchej, taka różowa tego kremu, ale wątpie żeby się sprawdziła, bo ten niebieski jest dedykowany do cery mieszanej ale prawie wogóle nie nawilża, wiec pewnie tak samo będzie z tym do cery suchej :) co do truskawek to już mi się marzy lato ;) buziaczki i pozdrawiam serdecznie

      Usuń