środa, 5 czerwca 2013

Revitalift Laser X3 L’Oreal Paris - krem, serum , krem pod oczy



Recenzuje te trzy produkty razem, ponieważ wszystkich używam naraz i są zbliżone do siebie :)
 
 
Plusy:
- konsystencja jest bardzo przyjemna, produkt dosyć szybko się wchłania, troszkę zostawia tłustawą warstwę
- rozświetlają cerę
- są wydajne, wystarczy nie wiele produktu
- dobrze nawilżają i napinają skórę
- ładnie pachną, chociaż moja koleżanka uważa że śmierdzą ;) wiec to kwestia względna
- ja miałam ostatnio straszne problemy ze skórą ( pełno krostek na czole i podrażnienie skóry), cała ta seria zlikwidowała mi wypryski w co dalej nie mogę uwierzyć, bo żadnego nowego kosmetyku poza tym nie używam
- fajne opakowania
 
 
Minusy:
- produkty mają drobinki tzn. na pewno serum, które przy ostrym świetle widać
- cena za jeden produkt to ok 45 bez promocji
 
 
Ocena :
 - 5+/6 - kupię na pewno je ponownie, mimo tego że kupiłam te produkty przez czysty przypadek o dziwo sprawdziły się u mnie rewelacyjnie, co najlepsze polepszyły mi skórę, przyznam że miło mnie zaskoczyły, bo myślałam że będzie całkiem inaczej, a jak widać warto czasami kupić produkt w ciemno ;) Czy polecam ? tak zdecydowanie, u mnie sprawdziły się świetnie. Dodam że mam cerę tłustą/naczynkową  i bardzo problematyczną 

4 komentarze:

  1. całe trio wygląda świetnie. nigdy nie miałam tych kosmetyków. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, bardzo Cię przeprasza że dopiero teraz Ci odpisuje, ale jakoś nie miałam czasu zaglądać na bloga:( no co do kosmetyków świetnie się spisują, jak będziesz miała okazję lub próbkę warto wypróbować :) pozdrawiam serdecznie, buziaczki :*

      Usuń
  2. fajnie że trafiłaś na produkty stworzone dla siebie:-)zapraszam do wspólnej obserwacji:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej :) no powiem Ci że rzadko się zdarza trafić na kosmetyki, które aż tak dobrze się sprawdzają :) już dodaję Cię do obserwowanych :)

      Usuń