czwartek, 13 czerwca 2013

L`Biotica, Biovax Naturalne Oleje, maseczka, szampon, olejek Argan, makadamia i kokos


 
 


Plusy:
- cena ok 11 zł. za sztukę, olejek tylko kosztował ok 19 w promocji
- produkty są bardzo wydajne
- konsystencja, szampon jest strasznie gęsty, odżywka także, olejku wystarczy kropelka
- ładnie pachną
- łatwo są dostępne
- dobry skład + brak silikonów + brak sls
- gratis dodawany do maski
 
 
Minusy:
- niestety ta seria strasznie obciąża moje włosy następnego dnia mam takie jak bym nie myła tydzień
- na moje włosy te produkt nie działają, nawet mi wysuszyły końcówki włosów a u nasady przetłuściły
 
 
Ocena :
-3/6 - nie kupię je ponownie, ale ja mam delikatne włosy, może dlatego ta seria się nie sprawdziła, bo np. inne serie z tej firmy są jak najbardziej w porządku, czy polecam ? tak, ale nie do cienkich i delikatnych włosów, pozdrawiam :) 
 

4 komentarze:

  1. Może za często używałaś maski, że przeciążyła Ci włosy? Tej serii jeszcze nie miałam, ale mam ochotę wypróbować ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej :) powiem Ci że może rzeczywiście to z powodu częstego używania, szamponu używam codziennie a maski 2 razy w tygodniu, spróbuje rzedziej zobaczymy może przestanie obciążać mi włosy :) napiszę Ci jak coś się zmieni :) pozdrawiam i buziaczki :*

      Usuń
  2. nie lubię waxów. ale naturalny olej macadamia i arganowy tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, no wiadomo że wszyscy nie muszą lubieć tego samego :) ja najbardziej lubię te maskę z waxów mleczną :) ale powiem Ci że nigdy nie używałam samego olejku arganowego albo macadamia, a nie przeciążają Ci takie olejki włosów ? pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń