piątek, 29 czerwca 2012

Eveline, Volumix Fiberlast Mascara Lenght & Curl Up (Tusz do rzęs wydłużająco - podkręcający)




Plusy :

- zdecydowanie cena - maskara kosztuje ok 10 zł. tak mi się wydaje bo ja ją zakupiłam w biedronce jak były zestawy z pudrem, odżyką i tą maskara za 19 zł.

- efekt na rzensach - wyglądamy jak byśmy mieli sztuczne rzensy

- nie osypuje się ale nie wiem od czego to zależy bo mojej koleżance ten tusz się osypuje

- opakowanie które jest śliczne

- pojemność 9 ml

- produkt jest nie testowany na zwierzątkach

- ładny odcień czarnego

- łatwa w aplikacji poprzez bardzo giętka szczoteczkę

- rzeczywiście podkręca i unosi rzensy


Minus:

- gestnieje po ok miesiąca




Ocena 4/6 - kupię ją ponownie jak  nie będę miała dużo gotówki :) maskara jest godna wypróbowania :)


Zdjęcie pochodzi z internetu.

2 komentarze:

  1. Ciekawa recenzja. Może kupię maskarę. :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :) bardzo fajny blog prowadzisz już dodałam go do obserwowanych, bo jest naprawdę interesujący :))) pozdrawiam cieplutko -Ania

      Usuń