sobota, 30 czerwca 2012

Vichy, Normaderm, Żel głęboko oczyszczający



Plusy :

- zdecydowanie wydajność - ten produkt starcza mi na ok 7-8 miesięcy przy codziennym używania, ja go jednak używam co parę dni i starcza mi na ok rok

- pojemność - ja zawsze kupuję 400 zl. bo lepiej się opłaca

- cena ok 34 zł. za 400 ml. też zależy od apteki, raz go kupiłam za 12 zł. za 250 ml. :)

- super się pieni

- bardzo dobrze oczyszcza to jest produkt po którym ja czuję się że mam bardzo dobrze umytą buzię :)

- nie zawiera mydła, parabenów i alkoholu

- nie podrażnia ani nie uczula



Minus :

- jak za dużo go używamy może wysyszać buzię ale to też zależy od rodzaju skóry

- zapach, ale wiadomo to kwestia subiektywna :)



Ocena 5/6 -  ja mam już trzecią butelkę i napewno kupię następną :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz