piątek, 15 czerwca 2012

Rossmann, Isana, Body Creme Olive (Krem do ciała z oliwą z oliwek)



Plusy :

- zapach ślicznie pachnie skoszoną trawą :)

- cena w promocji ja go kupiłam po 6 zł.

- duże opakowanie 500 ml.

- wydajny - starczył mi na miesiąc codziennego używania



Minusy :

- nie wchłania się !!!! pozostawia na ciele tłustą, klejącą warstwę, co mnie doprowadzało do szału, bo musiałam czekać pół godzinny aż się wchłonie a tak czasami piżama była mokra, bo on się do niej przykleił. Mój chłopak mówił że się kleję i co ja takiego używam :)


Ocena : 1/6
- nienawidzę go i resztkę czyli jak zostało na dwa użycia wywaliłam do kubła bo już nie dałam rady go używać . Czy warto go kupić ? - zdecydowanie nie i nikomu nie polecam !!!!

Zdjęcie pochodzi z internetu.
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz