piątek, 5 września 2014

Christian Dior, Diorskin, Forever Fluid

 


Plusy:
- na mojej twarzy wygląda idealnie i bardzo zdrowo
- nie tworzy efektu maski a przy tym dobrze kryje
- nie podkreśla suchych miejsc ani porów
- nie uczula
- konsystencja dosyć lekka ale bardzo dobrze się rozprowadza
- ładnie pachnie choć dość intensywnie
- kolor 1 jest idealny dla mnie ale na pewno nie dla dziewczyn o bardzo jasnej karnacji
- na mojej buzi wytrzymuje ok 10 godzin
- spf 25
- cudowne opakowanie z pompką + wydajny

Minusy:
- cena o ile dobrze pamiętam to 209 zł.
- podkład ciemnieje o tak jeden ton

Ocena :
- 5/6 - mam plan go kupienia drugi raz jak będzie zniżka w Sephorze w grudniu po świętach, jest to mój ulubiony podkład z "wyższej " półki, uważam że jest wart swojej ceny mimo że dla mnie jest to dużo za podkład. Czy polecam ? tak, ale warto wziąć próbkę bo wiadomo że nie u każdego się sprawdzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz