niedziela, 7 września 2014

Estee Lauder, Advanced Night Repair

 

 
Plusy:
- moja skóra po tym produkcie wygląda na promienną, zdrową i wypoczętą, widać poprawę skóry
- stosowałam go 4 miesiące i za każdym razem podchodząc do lusterka stwierdzałam że moja skóra wygląda świetnie tak promiennie, a to rzadko się zdarza bo raczej widzę zmęczenie, podrażnienia skóry
- wydaje mi się że też wyrównał kolor skóry i niweluje pory
- konsystencja olejku, szybko się wchłania i ładnie pachnie
- łagodzi skórę i podrażnienia
- nie zapycha, nie uczula
 
Minusy:
- cena to pewnie ponad 200 zł. szczerze mówiąc nawet bałam się sprawdzić ;)
 
Ocena :
- 6/6 - kupiłabym go na pewno ale nie mogę sobie na niego teraz pozwolić, pierwsze opakowanie dostałam na 30 urodziny wiec mam nadzieje że na kolejne urodziny dostane kolejne opakowanie ;) produkt wart swojej ceny i jeżeli macie możliwość warto go kupić.
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz