niedziela, 21 września 2014

Ziaja, iście manuka krem mikrozłuszczający z kwasem migdałowym

 
Co dwa dni będę robiła notkę z serią liście manuka z Ziaji, ponieważ każdy kosmetyk jest inny i całkowicie inaczej sprawdził się na mojej skórze. Zaczynam od faworyta czyli kremu na noc:
 

 
Plusy:
- bardzo szybko się wchłania
- nie podrażnił mnie ani nie uczulił co w kremach z kawasami jest na porządku dziennym
- rozjaśnił mi buzię oraz zlikwidował drobne przebarwienia
- wygładził twarz
- nie wysuszył jej
- zlikwidował drobne krostki i zaskórniki
- zminimalizował pory
- cena 7,99 w aptece
- pojemność 50 ml + wydajność
 
Minusy:
- brak
 
Ocena :
-6/6 - kocham ten krem i zdecydowanie kupię go ponownie w sumie już kupiłam ;)  krem za 8 zł. całkowicie zmienił moją pielęgnację i wygląd skóry. Szczerzę mówiąc aż sama w to nie wierzę, ponieważ naprawdę używałam znacznie droższych produktów i one nie zadziałały aż tak rewelacyjnie jak ten krem. Czy polecam ? tak, tak tak :)
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz