wtorek, 16 września 2014

Rimmel, Lasting Finish 25H Foundation

Przepraszam za zdjęcie, ale te które zrobiłam niestety nie może się załadować :(

Plusy:
- rzadka konsystencja przez co podkład dobrze się rozprowadźa i nie zostawia smug
- ślicznie pachnie w sumie jak większość podkładów tej firmy
- kolor 100 jest jasny
- podkład jest kryjący jak dla mnie, ale nie tworzy efektu maski
- dobrze się stapia z buzią
- poręczne opakowanie z pompką
- cena w promocji 30 zł. bez promocji to 38 zł. uważam że nie jest to dużo, ponieważ podkład jak dla mnie sprawdza się super
- na mojej dość problematycznej twarzy utrzymuje się od 6 do max 9 godzin
- nie pogorszył mi stanu skóry
 
 
Minusy:
- mam wrażenie że po nałożeniu się trochę klei i trzeba poczekać parę minut
 
 
Ocena :
- 5/6 - kupię ponownie ten podkład, jak dla mnie sprawdził się idealnie, za cenę 30 zł. mamy wytrzymały, dobrze kryjący kosmetyk. Zdecydowanie wszystkim polecam jest to najlepszy podkład rimmela który miałam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz