wtorek, 14 sierpnia 2012

Bielenda, Bawełna, 2 - fazowy płyn do demakijażu oczu



Plusy:
- ładne opakowanie ;)
- cena ok 6 zł.
- dosyć wydajny ja już go mam dwa miesiące i została mi ćwiartka
- bezzapachowy


Minusy:
- płyn nie zmywa do końca makijażu, mimo tego że wydaj mi się że nie mam tuszu na rzęsach rano budzę się i widzę jakieś resztki tuszu koło oczu
- po połowi opakowania zaczął mi podrażniać oczy
- trzeba bardzo trzeć oko aby zmyć tusz
- do zmycia samego oka używam średnio 3 płatków wiec dużo :/
- wysuszył mi okolice oczu
- czasami jak go naleje za dużo i znajdzie się w oku to widać jak przez mgłe


Ocena :
- 2/6 - zdecydowanie nie kupię ponownie a tą resztkę co mam zaraz idzie do kubła, moim zdaniem produkt jest bardzo przeciętny i szkoda naszych oczu aby tak męczyć je takim produktem zwłaszcza że na rynku kosmetycznym jest zdecydowanie wiele lepszych produktów. Nie polecam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz