piątek, 3 sierpnia 2012

Szczotka do włosów Professional Detangling Brush, Tangle Teezer



Plusy:
- zdecydowanie łatwo się nią rozczesuje włosy, ja szczerze mówiąc byłam w szoku, bo broniłam się przed jej kupnem 2 lata, ponieważ nie wierzyłam że coś plastikowego może działać :)
- fajnie wygląda
- ładny jest wybór kolorów
- nie ciągnie włosów
- przy rozczesywaniu nas nic nie boli tak jak przy normalnych szczotkach
- wygładza włosy
- łatwo się ją trzyma mimo swojego kształtu
- nie elektryzuje włosów



Minusy :
- moim zdaniem cena ok 50 zł. to dużo jednak na szczotkę
- dostępność


Ocena : 6/6
 - czy warto ją kupić ? zdecydowanie tak,  jak bym wiedziała że ona jest tak super pewnie bym ją kupiła wczesnej ale nie wierzyłam w plastikowe coś po 50 zł. no i się pomyliłam, szczotka jest rewelacyjna i jak się zastanawiacie czy ją kupić ? to zdecydowanie polecam bo jest warta swojej ceny i ułatwia bardzo życie posiadaczką długich ciężkich włosów które ciągle się plonczą :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz