sobota, 4 sierpnia 2012

Kallos, Serical, Crema al Latte (Mleczna odżywka kremowa do włosów)




Plusy:
- cudownie nawilża włosy
- włosy są strasznie gładkie i łatwo się rozczesują
- cena ok. 12 zł. jak nie możecie jej znaleźć w fryzjerskich sklepach to jest na allegro po ok 20 zł. z dostawą ( dostępna jest też w drogerii hebe za 12 zł. )
- pojemność 1000 ml
- jest mega wydajna mi starcza na pół roku ale ja mam włosy prawie do pasa :) wiec przy normalnej długości włosów pewnie starcza na rok;)
- konsystencja jest bardzo fajna nie za rzadka ani nie za gęsta
- nie obciąża włosów


Minus:
- jak dla mnie zapach jest budyniowy ale jak dla mnie chemiczny ale wiadomo to kwestia gustu ;)


Ocena 6/6
- kupię napewno ponownie, bo ona jest cudowna, jest to produkt naprawdę nie drogi a bardzo poprawia kondycje włosów, zdecydowanie polecam, jak spróbujecie to wątpię żebyście wróciły do masek i odżywek takich typowo drogeryjnych :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz