środa, 1 sierpnia 2012

Dove, Purely Pampering Almond Cream & Hibiscus, Shower Gel (Rozpieszczający żel pod prysznic)



Plusy :
- cudownie pachną, mój ulubiony jest kokosowy, chociaż pozostałe też bardzo mi się podobają
- pojemność + wydajność 500 ml. starcza nam na miesiąc przy codziennym używaniu, jak dla mnie są bardzo wydajne bo wystarczy ich nie wiele
- gęste i treściwe
-cena ok 10 zł. w promocji za 500 ml. w normalnej cenie bym ich nie kupiła bo zawsze gdzieś są na nie promocje
- nawilżają skórę tzn. moją i nie muszę używać po nich balsamu
- kremowa konsystencja
- fajnie relaksują
- dobrze się pienią





Minusy :
- jak dla mnie brak :)


Ocena : 6/6
 - zdecydowanie kupię ponownie, kocham ten produkt i w moim domku są juz dwa na zapas :) polecam spróbować :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz