czwartek, 9 sierpnia 2012

SKIN79, The Oriental BB, Gold Plus BB Cream SPF30 PA++ (Trzyfunkcyjny krem BB)



Plusy:
- śliczne opakowanie ;)
- spf 30
- posiada lusterko i różo - szminkę w środku
- pięknie rozświetla
- ma dobre krycie
- jasny odcień który jest naprawdę jasny :)
- cena sprowadzany był z Korei i kosztował ok 50 zł. z przesyłką, a przyszedł wciągu 5 dni - co jest mega zaskoczeniem bo pocztówka od moich rodziców z nad morza Polskiego szła też 5 dni ;)
- pojemność 40 ml.
- jest bardzo wydajny
- pompka




Minus:
- nie widać ile zużyłyśmy produktu i ile nam zostało do końca 
- na mojej buzi go widać i bardzo nie naturalnie wygląda
- sprawdza się tylko gdy jest bardzo zimno na dworze bo inaczej po godzinie go już nie ma na buzi
- jest ogólnie ciężki i czuć go na buzi
- świecę się po nim
- nie zobaczyłam jakiejś poprawy mojej skóry



Ocena :
- 3/6 - nie kupię go ponownie i uważam że ten produkt sprawdzi się osobą które mają cerę suchą przy mieszanej i tłustej ten produkt sprawdza się jak tani podkład kiepskiej jakości :) czyli się nie sprawdza, ja osobiście nie polecam go chyba że na zimę :) u mnie najlepiej działał kiedy było - 10 stopni ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz