poniedziałek, 4 listopada 2013

Lirene , Fluid matująco - rozświetlający do twarzy kolor 01 i 02



Recenzję robię na podstawie 5 próbek po 1,5 ml.

Plusy:
- ślicznie pachnie jak krem
- konsystencja lejąca, bardzo łatwa w rozprowadzeniu
- skóra wygląda po nim zdrowo jest ładnie rozświetlona i nawilżona
- krycie średnie takie na codzień
- ładne solidne opakowanie z pompką
- nie zapycha anie nie uczula
- bardzo szybko się wtapia w buzie
- kolor 01 jest jasny i nie wpada w pomarańczowy
- utrzymuje się ok 5 godzin
 
 
Minusy:
- kolor 02 jest poprostu pomarańczowy
- cena 39 zł. bez promocji
- podkład wcale NIE MATOWI  kompletnie nic, moim zdaniem to jest produkt typowo rozświetlający
 
 
Ocena :
- 4/6 - napewno kupię go jak będzie promocja - 40 procent w rosmanie, bo 40 zł. uważam że nie jest wart, ale ponad 20 jak najbardziej, muszę przyznać że podkład u mnie sprawdził  się bardzo dobrze i mimo że mam cerę mieszano-tłustą wygląda świeżo i zdrowo na mnie . Czy polecam ? tak mimo kilku wad ja naprawdę go polubiłam :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz