sobota, 2 listopada 2013

Sobota - czas na zakupy z całego tygodnia :)



1. Szamopon i odżywka z Loreal dodająca gęstość ( cena 7,99 za jeden w biedronce ) - lubię, nawet bardzo polubiłam ten zestaw :)
 

 
2. Dyzodoranty w kulce Nivea invisible ( cena 12,99 za zestaw w biedronce) - kocham te kulki są rewelacyjne i rzeczywiście nie brudzą ubrań.
 

 
3. Loreal lumi magique ( cena 34.99 w superpharm) - nie wiem dlaczego ten podkład kupiłam, kiedyś go miałam, ale sprzedałam go i postanowiłam wypróbować go jeszcze raz ;)
 
 

 
4. Pomadak Maybelline ( cena ok 15 zł. w superpharm) - kolor 130 fajna pomadka tylko strasznie podkreśla suche skórki na ustach
5. Korektor Loreal true match ( cena 18 zł. w superpharm) - miałam juz go kiedyś bardzo dobrze kryjący korektor.
 

 
6. Eucerin płyn do demakijażu ( cena 9 zł, w superpharm )- kupiłam go ponieważ wydałam powyżej 35 zł. i mogłam go kupić za 9 zł., jeszcze nie używałam :)
 
 
Miłej soboty ;*
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz