środa, 13 listopada 2013

Maybelline - zestaw świąteczny tusz + kredka


Robię recenzję kredki, ponieważ na opakowaniu jest napisane że kredka jest czarna a jest brązowa, tusz jest za to czarny, ale nie mogłam znaleźć nigdzie informacji na opakowaniu ;)


Plusy:
- kredka ma bardzo ładny brązowy kolor z połyskiem
- jest miękka
- długi termin ważności do 2015 roku
- łatwo się nią maluje kreskę i długo się utrzymuje
- wydajna
- nie uczula ani nie podrażnia
- łatwo się zmywa
- cena za zestaw zapłaciłam 19 zł. wiec kredka wychodzi 10 ;0
 
 
Minusy:
- wydaje mi się że nie jest dostępna w sprzedaży ale nie jestem tego pewna, wiec jak ktoś wie to proszę napiszcie
 
Ocena :
- 5+/6 - jak będzie w normalnej sprzedaży to kupię na pewno. Kupując ten zestaw byłam w stu procentach pewna że kredka będzie beznadziejna bo przeważnie tak jest z gratisami, ale bardzo się myliłam ponieważ kredka jest rewelacyjna i uważam że warto kupić ten zestaw zwłaszcza dla tej kredki :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz