wtorek, 5 listopada 2013

Vichy, Idealia Life Serum, Serum idealizujące



Plusy:
- ślicznie pachnie
- konsystencja jest bardzo lekka, szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy
- posiada drobinki rozświetlające które dodają skórze takiego zdrowego blasku
- produkt świetnie się sprawdza pod makijaż
- cera wygląda po nim na wyspaną pewnie przez te drobinki ;0
- nawilża średnio, ale przy mojej typie skóry wystarczająco, ale jeżeli macie cerę normalną lub suchą nawilżenie może być za małe
- ładne opakowanie :)
- nie podrażnił mi skóry ani nie uczulił
 
 
Minusy:
- cena 150 zł. to dużo ja go kupiłam z miniaturą małego kremu vichy
 
 
Ocena :
-5/6 - kupię go ponownie jak będzie w jakieś mega promocji :0 fajny produkt jednak nie rewelacyjny, uważam że przy skórze suchej wogóle się nie sprawdzi, ja osobiście go bardzo polubiłam. Zauważyłam  że może się sprawdzić też jako rozświetlacz na kości policzkowe jeżeli ktoś nie lubi dużego rozświetlenia. Czy polecam ? tak, chociaż wiem że za tą cenę można kupić inne rozświetlające "bazy pod makijaż" :) 

2 komentarze:

  1. była akcja testowa na fb ale nie załapałam się, może kiedyś to serum sobie zakupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to nawet nie wiedziałam, w sumie szkoda że nie załapałaś się bo to fajny produkt :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń