piątek, 1 listopada 2013

MaxFactor podkład Whipped Creme Foundation



Plusy:
- konsystencja musu, szybko i bez problemowo się rozprowadźa
- kolor mimo tego że na początku jest pomarańczowy wtapia się ślicznie w buzie i nie widzimy że na niej jest podkład
- bardzo dobrze matuje, to jest pierwszy podkład do którego nie potrzebowałam pudru
- nie tworzy efektu maski
- wygląda mega naturalnie na buzi
 
 
Minusy:
- podkreśla suche skórki, ten podkład oddała mi koleżanka, bo ma suchą skórę i u niej wogóle się nie sprawdził
- pojemność 18 ml czyli mało
- cena pewnie ok 50 zł.
- no i najważniejsze MEGA MNIE UCZULIŁ mam całą buzię i policzki w krostkach :(
- ciemnieje na buzi tak o jeden ton
- kolor 45 nie jest jasny mimo że w gamie kolorystycznej jest najaśniejszy
 
 
Ocena :
- 3/6 - nie kupię go ponownie i szczerze mówiąc jestem zrozpaczona jak patrzę w lusterko bo cała jestem różowa  z krostkami to dobrze że dzisiaj jest święto i nie muszę nigdzie wychodzić, a do poniedziałku mam nadzieje że mi przejdzie :) Czy polecam ? nie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz