środa, 4 lipca 2012

Bourjois, Eau Micellaire Demaquillante Micellar Cleansing Water - (Woda micelarna do demakijażu twarzy i oczu)




Plusy :
- śliczne opakowanie:)
- pojemność 250 ml.
- cena ok 13 zł.
-nie pozostawia lepkiego filmu na buzi
- bezzapachowy
- łatwo dostępny
- ładnie zmazuje makijaż i oczyszcza buzię


Minus :
- to jest moje drugie opakowanie tego produktu i przy końcówce drugiego opakowania wysuszył mi

okolice oczów i powieki, z których zeszła mi skóra !!!! nie mogłam używać żadnych cieni i

męczyłam się z tym strasznie.


Ocena 3/6
- ja go nie kupię ponownie, uważam, że produkt jest nie warty, ponieważ na kremy i maści, aby

zniwelować moje podrażnienie wydałam więcej niż jak bym odraz kupiła sobie biodermę i wtedy

bym nie miała żadnego problemu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz