czwartek, 12 lipca 2012

Garnier Skin Naturals, Miracle Skin Perfector [Beauty Balm Perfector] (Krem BB odżywiająco - koloryzujący 5 w 1)





Plusy :
- ślicznie pachnie
- łatwo się rozprowadza, nie tworzy smug
- fajne opakowanie
- cena ok 15 zł. w promocji
- dobrze nawilża
-filtr spf 15
- daje efekt wypoczętej i zdrowej skóry


Minusy :
- jest strasznie tłusty jak dla mnie on nadaje się tylko do skóry suchej ja mam mieszaną i świece się po nim strasznie, nawet jak zapudruje buzie to po godzinie wyglądam już strasznie
- wogóle nie kryje, jak dla mnie nawet nie jest to krem tonujący tylko zwykły krem
- nazwa BB nie adekwatna do jakości produktu
- strasznie zapycha i skóra tłusta i mieszana ma zagwarantowany wysyp pryszczy :)





Ocena 2/6
- nie kupię go ponownie, jak dla mnie to taki mały bubel który nic nie ma wspólnego poza nazwą z azjatyckimi kremami BB :) nie polecam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz