niedziela, 8 lipca 2012

L`Oreal, Lash Architect 4D (Podkręcająco - wydłużający tusz do rzęs)




Plusy :
- fajna szczoteczka którą łatwo się maluje rzęsy
- podkręca i pogrubia rzęsy
- śliczne opakowanie
- wydajny starczył mi na ponad pół roku
- nie kruszy się





Minusy :
- ja wygrałam ten tusz w konkursie organizowanym przez Loreal ze strony http://www.lorealparis.pl/_pl/_pl/home/index.aspx wiec nie płaciłam za niego a cena jest dość wysoko bo ok 60 zł. ale na początku nie nawiedziłam tego tuszu bo szybko wysychał i sklejał rzensy używałam go tylko w weekendy bo miałam tyle czasu aby 5 minut malować rzęsy :) po pół roku używania stwierdzam że on jest świetny tylko trzeba nauczyć się go używać i z czasem konsystencja jest o wiele lepsza.
czyli w skrócie minusy jego to
- cena
- na początku szybkie wysychanie jego i konsystencja


Ocena 5/6

- tak kupię go napewno bo jest super :) polecam




2 komentarze:

  1. hm.. Może się skuszę na tą maskarę. Jednak cena nie za fajna ;d Ale teraz są przeceny to myślę, że będzie tańsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, no cena trochę duża, ale warto uzbierać na nią albo poczekać do grudnia w zeszłym roku ta maskara była w zestawie z temperówką i kretka do oczu za 35 zł. :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń