wtorek, 24 lipca 2012

Max Factor, Creme Puff (Puder w kompakcie 2 w 1)





Plusy :

-matowi cerę na paręnaście godzin, dodam że mam cerę mieszaną w kierunku tłustej
-nie wysusza skóry
- jest bardzo wydajny
- opakowanie ma 21 g czyli dużo bo większość pudrów ma 9 g
- nie tworzy efektu maski
- ładnie pachnie chociaż dla niektórych może być to taki babciny zapach ;))

- cena ok 30 zł. wiem że dla niektórych może być to dużo ale ja uważam że za tą jakość i pojemność ta cena jest uzasadniona


Minus :
- ja używałam odcieniu 05 niby transparenty ale nadawał kolor dosyć ciemny, wiec jak dla mnie jest to mylące dla osoby która chce go kupić


Ocena 5/6
- nie kupię go ponownie bo znalazłam lepszy ale ten puder był moim numerem jeden przez 3 lata, czy polecam ? tak zdecydowanie tak   :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz