poniedziałek, 2 lipca 2012

Maybelline, Volum` Express One by One Mascara (Tusz pogrubiająco - rozdzielający do rzęs)

Plusy:
- wydłuża rzęsy i bardzo je pogrubia mamy efekt sztucznych rzęs
- nie skleja rzęs i ładnie je rozczesuje
- szczoteczka łatwa w użyciu
- wydajny
- nie zasycha szybko w opakowaniu
- nie osypuje się
- cena w promocji ok 23 zł. bez promocji ok 30 zł.
- duże opakowania


Minus:
- ten tusz ma jeden znaczny minus rzensy zaczęły mi bardzo po nim wypadać aż do tego stopnia, że

miałam prześwity miedzy nimi od braku rzęs, na początku się nie zorientowałam, że to z powodu

tuszu, bo nigdy nie miałam takiej sytuacji, że po tuszu mi zaczęły wychodzić rzęsy. Zmieniłam diete,

 brałam suplementy dopiero pani w aptece mi poradziła żebym odłożyła tusz do rzęs no i przeszło

odraz.

Ocena 5/6 - jakby mnie nie uczulał to zdecydowanie bym go kupiła, bo uważam, że jest rewelacyjny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz