wtorek, 3 lipca 2012

Rossmann, Alterra, Getönte Tagescreme Pfirsich (Krem na dzień do cery mieszanej i normalnej brzoskwiniowy)




Plus:
- naturalny skład
 - wydajny posiada 50 ml.
 - cena Ok 10 zł. W promocji 7 zł.
 - ślicznie pachnie brzoskwiniami
 -matuje, nie widoczny na buzi
 - wyrównuje koloryt
 - dobrze nawilża


Minus :

- dla mnie on jest za ciemny

- szybko zastyga na buzi, co jest dla mnie dużym minusem, bo zostają mi ciemne smugi na
 - szybko się ściera i przy mieszanej skórze powoduje mega świecenie po ok 1,5 godzinny



Ocena :3/6
  - nie kupię go ponownie a ten co mam niestety sprzedam, bo jest za ciemny i nie
 mogę sobie pozwolić aby tak wyglądać :) muszę dodać że nie mam jakoś mega porcelanowej
 buzi :) zdecydowanie na lato wolę ziaję :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz