wtorek, 24 lipca 2012

Bourjois, Healthy Mix, Anticerne Correcteur [Correcting Coancealer] (Korektor pod oczy)



Plusy :
- ładnie kryje
- ślicznie pachnie
- pojemność 11 ml używam go od pół roku i nie mogę skończyć :)
- jest mega wydajny
- mam odcień 51 jest bardzo jasny
-ładnie rozświetla
- praktyczne opakowanie
- cena ok 40 zł. ja go kupiłam za 15 zł. w promocji w superpharm ale to było dawno :) ale nawet cena 40 zł. się opłaca ponieważ on jest mega wydajny i ja go nie mogę skończyć a używam go już pół roku i została mi jeszcze ćwiartka :)



Minus :
- mi on wysusza okolice oczu 



Ocena :
- 4/6 - nie kupię go ponownie ponieważ mi wysusza okolice oczu chociaż cery suchej nie mam :) ale jak będzie w jakieś dobrej promocji warto go wypróbować, wydaj mi się że będzie bardzo fajny dla posiadaczek cery tłustej. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz