poniedziałek, 30 lipca 2012

Vichy, Aera Teint Pure Fluid (Podkład matujący dla skóry normalnej/mieszanej )




- fajne opakowanie + pompka
- ślicznie wygląda na buzi, bardzo naturalnie
- kolory, może nie jest ich dużo ale na jaśniejszy kolor jest dobry dla bladziochów
- wydajny
- mało kryję jest od mało do średnio kryjącego
- ładnie się rozprowadza

Minusy :
- konsystencja !!! która doprowadzała mnie do szału, ponieważ on jest mega wodnisty i bardzo spływa po ręcę w czasie aplikacji, mnie to szczerze dobijało :)
- cena ok. 70 zł. jak dla mnie nie adekwatna do jakości produktu
- śmierdzi alkoholem, centralnie wódką co mnie od niego odrzucało
- strasznie się po nim świeciłam
- szybko znikała z buzi
- nie matowiał



Ocena 2/6 - nie kupię go ponownie, jak dla mnie dyskwalifikuje go zapach i konsystencja, nie każdy lubi samego rano "położyć sobie " wódkę na twarz :) mi się osobiście wydaję że on powoduje większe świecenie skóry. Produkt jak dla mnie bardzo przeciętny i nie wart kupienia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz