niedziela, 8 lipca 2012

Bourjois, Healthy Balance Unifying Powder (Prasowany puder wyrównujący cerę i nadający jej blask)



Plusy:
- długo matowi skórę - spokojnie wytrzymuje mi ok 5 godzinny , czyli w ciągu dnia robię jedną poprawkę
- ślicznie pachnie owocami
- nie widać go na buzi
-nie robi efektu maski
- nie wysusza mi buzi, buzia po nim wygląda zdrowo
-lekko kryje



Minusy :
- cena :( bez promocji kosztuje ok. 50 zł. gdzie dla mnie to jest dużo na puder
- mało wydajny i ma tylko 9 g.
- brak aplikatora


Ocena 5/6

 - kocham ten produkt i jak będzie w promocji to napewno go kupię, bo w normalnej cenie mi szkoda 50 zł. :) polecam - świetny produkt. Dodam że mam skórę mieszana w kierunku tłustej, a latem w te upały mam skórę mega tłustą a on spokojnie sobie z nią radzi :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz