piątek, 6 lipca 2012

Vichy, Dermablend Corrective Foundation SPF 11 (podkład korygujący w kremie)






Plusy :
- wydajny ma 30 ml., ale wystarczy odrobione na pokrycie całej buzi
- filtr 11, mało ale to dobrze że chodziarz jest taki niewielki
- dobre krycie nawet bardzo dobre
- kolory - ja zimą miałam 15 opal i jest to odcień naprawdę dla bladych osób
-nie zapycha
- łatwo dostępny
- bardzo trwały
- nie ciemnieje na buzi


Minus :

- cena ok 80 zl.
- brudzi masakrycznie ubrania jak coś ubrudzicie nim to jest problem z dopraniem
- tworzy maskę, jest jak dla mnie za bardzo widoczny na buzi
- ja mam cerę mieszaną w stronę tłustej i co się stało - on wysuszył mi buzię !!!! aż miałam suchę

skórki gdzie przy mojej skórze skórki suche mam tylko w czasie choroby przy nosie :))))


Ocena 3/6
- nie kupię go ponownie, uważam że cena nie jest adekwatna do jakości .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz