środa, 13 sierpnia 2014

Bourjois, 123 Perfect CC Cream

Plusy:
- produkt bardzo ładnie pachnie
- kolor najjaśniejszy tj. 31 jest rzeczywiście jasny
- konsystencja rzadka, ale bardzo dobrze się rozprowadza
- wydajny wystarczyło niewiele by zakryć całą twarz
- fajne poręczne opakowanie, bardzo wygodne
- produkt dobrze kryje
- skóra wygląda po nim bardzo zdrowo i promiennie
- nie podrażnia, nie zatkał mi porów ani nie uczulił
- cena standardowa ok. 40 zł. ja zapłaciłam za niego ok. 20 zł.
 
Minusy:
- TRWAŁOŚĆ TZN. JEJ BRAK produkt utrzymuje się na mojej buzi max godzinne po czym świecę się jakbym została oblana oliwą, a co jest najgorsze schodzi plamami
- ma jeszcze jeden ogromny minus wchodzi masakrycznie w pory, nawet te o których wcześniej nie widziałyście
 
Ocena :
4/6 - ja go nie kupię ponownie, ale przyznam że produkt jest fajny tylko nie do skóry mieszanej czy tłustej, wydaje mi się że przy skórze normalnej, a na pewno suchej sprawdzi się rewelacyjnie, ja niestety go używam tylko jak wychodzę na 5 minut do sklepu ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz