poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Rimmel, Wonderfull Mascara



Plusy:
- super poręczna szczoteczka, która się delikatnie wygina i dopasowuje
- rzęsy są pogrubione i wydłużone ale dopiero po ok. 4 warstwach tuszu, po pierwszej warstwie efekt jest mizerny
- nie skleja ich
- śliczne opakowanie + cena ok 30 zł. + łatwa dostępność
- skład olejek arganowy
- tusz się nie osypuje
- co dla mnie ważne tusz nie uczula
 
 
Minusy:
- konsystencja która jest strasznie wodnista, ja musiałam poczekać tydzień zanim go zaczełam używać 


Ocena :
- 4+ /6 - jak będzie w super promocji to kupię go ponownie, tusz jest przyzwoity nie jest to mój ulubieniec, ale lubię go używać i nie męczę się z nim, a to już dużo ;) Czy polecam ? tak, warto spróbować

2 komentarze:

  1. Też go używam i faktycznie jedna warstwa nie daje spektakularnych efektów. Minimum 2-3 trzeba nałożyć na rzęski, by wyglądały odpowiednio :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, ja nakładam tak 3-4 bo lubię mieć bardzo podkreślone rzęsy, ale już druga warstwa też wygląda dobrze :) pozdrawiam ciepło, Ania

      Usuń