piątek, 15 sierpnia 2014

Bourjois, CC Eye Cream - korektor CC

 



Plusy:
- zapach + opakowanie
- kolor nie ciemnieje
- SPF 15
- konsystencja płynna, łatwa w rozprowadzeniu
 
 
Minusy:
- nie zakrywa nawet najmniejszych cieni pod oczami, ja go używam pod główny korektor, czyli jak dla mnie to jest korektor pod właściwy korektor ;) bo nie robi nic i tak muszę użyć inny korektora
- wydajność to jakiś żart starczył mi na miesiąc czasu + pojemność 1,5 ml
- cena 45 zł. brak komentarza
- nie rozświetla
- wchodzi w pory
- wysusza okolice oczu masakrycznie
- waży się
- wchodzi w zmarszczki
 
 
Ocena :
2/6 - nie kupię go ponownie i jak dla mnie jest to straszny bubel, bo produkt za 45 zł. sprawdza się gorzej niż korektor z wibo za 7 zł. co jak dla mnie są to pieniądze wyrzucone w błoto. Czy polecam? nie, nie i jeszcze raz nie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz