środa, 27 sierpnia 2014

Max Factor, Skin Luminizer - podkład rozświetlający




Plusy:

- śliczne opakowanie z pompką
- duże rozświetlenie
- lekka konsystencja
- podkład wtapia się w skórę nie robie efektu maski
- krycie małe raczej wyrównuje tylko koloryt skóry
- skóra wygląda po nim promiennie i zdrowo
- kolor 45 jest dość jasny ale na pewno nie dla mega bladej skóry i nie ciemnieje na buzi
- nie zapycha ani nie uczula

Minusy:

- ma dużo drobinek brokatu które przy świetle dziennym nie widać, chyba że w słońcu, ale przy sztucznym świetle wyglądamy jakby ktoś nas posypał brokatem
- podkład po 3 godzinach znika ze skóry pozostawia na niej tylko drobinki

Ocena :

- 4/6 - ja robiłam recenzję na podstawie 5 próbek po 2 ml i niby ten podkład lubię bo ładnie wygląda na skórze, ale minusem jest ten brokat. Czy kupię ten podkład ? raczej tak, bo wiem że skóra po nim wygląda zdrowo, jednak mam takie mieszane uczucie bo wiem że on nie każdemu przypadnie do gustu. Polecam wziąć próbki, ja swoje dostałam w superpharm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz