niedziela, 31 sierpnia 2014

Make Up For Ever, High Definition Foundation

 

Recenzję robię na podstawie zużytej ćwiartki tego podkładu, który dostałam od koleżanki w kolorze 117.

Plusy:
- ładne opakowanie ;) chociaż jak na 200 zł.. to trochę tandetne ponieważ spadł mi i cała zatyczka popękała ;) ale to szczegół :) 
- krycie słabe jest to podkład dla cer bez problemowych
- kolor dosyć jasny i duży wybór kolorów
- nie zapycha nie uczula
- konsystencja lejąca
 
 
Minusy:
- największym minusem jest to że wchodzi w pory, ale to przeokropnie, wygląda to strasznie
- podkład utrzymuje się na mojej twarzy ok 3 godzin co jest kpiną po tym okresie świece się strasznie
- cena 200 zł. jak dla mnie nie adekwatna do jakości podkładu
- twarz wygląda po niem na zmęczoną i wysuszoną a po 3 godzinach świecącą
 
Ocena :
- 3/6 - nie kupię go i radzę wziąć próbkę przed kupnem tego podkładu, bo jak na podkład za 200 zł. dla mnie jest bardzo przeciętny i szczerzę mówiąc nie lubię go używać ponieważ w moim przypadku masakrycznie podkreśla pory co wygląda strasznie. Czy polecam ? raczej nie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz