niedziela, 24 sierpnia 2014

Rossmann, Alterra, Gesichtsol Bio - Granatapfel, Olejek do twarzy z granatem



Plusy:
- fajne poręczne opakowanie z pompką
- cena 10 zł. w promocji 8 zł.
- dobry skład + śliczny zapach
- przez pierwsze dwa tygodnie używania super nawilżał, wygładzał buzie
- łatwo dostępny
- nie spowodował uczulenia ani nie spowodował zatkanych porów
 
 
 
Minusy:
- nie wiem jak to możliwe, ale nie używałam nic nowego oprócz niego, po dwóch tygodniach zaczął mi wysuszać buzię i to do tego stopnia że cała się łuszczyła. Odstawiłam olejek i problem znikną. Miałam dwa podejścia do tego produktu i niestety dwa razy to samo.
 
 
Ocena:
- 4/6 - ja go nie kupię ponownie,  dla tego że pewnie tylko moja skóra tak dziwnie na niego zaragowała, jednak uważam że warto go wypróbować i że jest to fajny produkt, gdyby nie ten jeden mały minus ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz