niedziela, 17 sierpnia 2014

Rossmann, Isana Hair Professional - odżywka z olejkiem arganowym


Plusy:
- cena to 4,99 bez promocji + wydajność i pojemność 150 ml
- konsystencja gęsta
- nawilża i wygładza włosy
- nie obciąża włosów
- włosy są po niej gładkie, lejące i pięknie się błyszczą
- pomaga w rozczesywaniu włosów
 
 
Minusy:
- zapach bardzo intensywny, jak dla mnie to perfumy babcine ;) nie powąchałam jej w sklepie i jak pierwszy raz użyłam to od razu pomyślałam że ją oddam bo nie zniosę tego zapachu, ale zapach na włosach nie jest aż tak mocy, bo inaczej bym jej nie używała
 
 
Ocena :
- 6/6 - kupię ponownie, jest to moje odkrycie roku odżywka sprawdza się rewelacyjnie i po prostu skradła moje serce, w dodatku ta cena 5 zł. jest jej dużym atutem. Czy polecam ? tak kupcie ją jest świetna i jak dla mnie zdecydowanie lepsza niż droższe odżywki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz