piątek, 29 sierpnia 2014

Paese, Puder ryżowy

 


Plusy:
- utrzymuje się na mojej buzi ok. 5 godzin
- świetnie matuje i utrwala makijaż
- delikatny, nie widać go na twarzy
- kolor biały nie pozostawia białej warstwy
- cena to 35 zł. za 25 g przy tym jest bardzo wydajny
- nie wchodzi w załamanie ani zmarszczki
- nie zapycha ani nie uczula
 
 
Minusy:
- zdecydowanie opakowanie, jak go otwieram to wszystko mi się pyli i wylatuje
 
 
Ocena:
- 5+/6 - kupię go ponownie, świetny puder, za rozsądną cenę i bardzo dobrą jakość. Warto wypróbować, mi on strasznie przypasował. Spełnia wszystkie obietnice producenta, a to ż
rzadko się zdarza. 

4 komentarze:

  1. Mam w planach go wypróbować, bo już sporo dobrego o nim czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, zdecydowanie warto go wypróbować ja też długo się zbierałam żeby go kupić i teraz stwierdzam że powinnam zrobić to wcześniej :) pozdrawiam serdecznie Ania

      Usuń
  2. nie miałam niczego z paese. używam rewelacyjnego pudru ryżowego z palladio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, ja przyznam że to jest mój pierwszy kosmetyk z paese i trafiony idealnie, jeżeli pozostałe kosmetyki z tej firmy są takie dobre, to warto się zainteresować tą firmą. A robiłaś może recenzję tego pudru ryżowego z palladio ? bo zaciekawiłaś mnie :)

      Usuń