piątek, 22 sierpnia 2014

Palmer`s, Cocoa Butter Formula, Night Renewal Cream

Plusy:
- buzia jest po nim strasznie wygładzona, delikatna i miękka
- bardzo dobrze nawilża
- konsystencja treściwa, gęsta jednak szybko się wchłania i pozostawia matową buzie
- nadaje się pod makijaż
- zapach jest obłędny
- cena ja zapłaciłam za niego w aptece ok 32 zł. + pojemność 75 g.
- nie zapycha, nie uczula
- dobry skład
 
Minusy:
- trochę naciąga buzię
 
Ocena:
- 5+/6 - kupię go ponownie, mój ulubieniec paru miesięcy, powiem tak - tak spodobał mi się ten krem że kupiłam też krem na dzień i pod oczy, stwierdzam że jak mi się skończą balsamy i resztę kosmetyków, to kupię resztę tej serii :) kocham tą firmę :* oczywiście nie jest to notatka sponsorowana ;) tylko z moja ciągle problematyczną skóra pierwszy raz kosmetyki tak super się u mnie sprawdzają i w dodatku tak cudownie pachną :)  Czy polecam ? tak, zdecydowanie tak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz