poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Oceanic, Long 4 Lashes - odżywka przyspieszające wzrost rzęs

Plusy:
- działanie tej odżywki zauważyłam już po 3 tygodniach stosowania, zagęściła mi rzęsy i te które urosły są zdecydowanie dłuższe
- mam wrażenie że są grubsze, ciemniejsze i błyszczące tzn. zdrowe ;)
- wydajność opakowanie - starczyło mi na 3 miesiące używania i jeszcze tak przez miesiąc będę ją używać
 
Minusy:
- cena to 80 zł. ale od jutra czyli 26-27 w superpharmie będą po 39 zł.
- odżywka zostawiała mi przez pierwsze parę tygodni jakby siny pasek tam gdzie ją używałam
- może uczulać i podrażniać mi akurat się to nie zdarzyło, ale moja koleżanka miała po niej straszne uczulenie
 
Ocena:
- 5/6 - kupię ją ponownie i polecam spróbować zwłaszcza za cenę promocyjną, odżywka działa i jak ktoś ma krótkie i mizerne rzęsy to na pewno zobaczy efekty, ja mimo dosyć długich i gęstych swoich rzęs zobaczyłam zaskakującą różnice. Czy polecam ? tak, zdecydowanie
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz