poniedziałek, 28 października 2013

Avon, Mega Effects Mascara - Tusz do rzęs


Plusy:
- cena ok 20 zł.
- tusz bardzo fajnie podkręca i wydłuża  rzęsy napewno nie pogrubia
- małe, poręczne opakowanie chociaż na początku wydawało mi się na zbyt małe;0
- kolor jest rzeczywiście bardzo czarny
- jest dosyć wydajna
- tusz mnie nie uczulił ani nie podrażnił mi oczu
- także się nie osypuje
- łatwo się zmywa


Minusy:
- bardzo skleja rzęsy
- dziwaczna szczoteczka, którą na początku jest bardzo trudno malować rzęsy
- strasznie śmierdzi


Ocena :
- 3/6 - nie kupię go ponownie, ale warto wypróbować, oczywiście tusz przez tą szczoteczkę jest mega nie praktyczny, wiec maluje nim rzęsy tylko w sobotę i niedziele jak mam czas bawić się nim, tak na codzień się nie sprawdza, bo ja nie mam czasu rano malować rzęsy przez 15 minut ;) Czy polecam ?  tak, bo jest to fajny pomysł, ale warto mieć też inny tusz na wszelki wypadek jak nie będziecie miały czasu :) pozdrawiam serdecznie :*


3 komentarze:

  1. ja bym nie umiałam się nią malować, lubię tusze z avonu ale ten jest kosmiczny. sklejanie i smrodu to chyba nikt nie lubi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej :) no trzeba się nauczyć nim malować no mieć dużo cierpliwości ;) co do zapachu tuszu to rzeczywiście odstrasza :) buzi :*

      Usuń
  2. hej :) no trzeba się nauczyć nim malować no mieć dużo cierpliowości ;) co do zapachu tuszu to rzeczywiście trochę odstrasza :) buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń