piątek, 4 października 2013

Maybelline big eyes




Plusy:
- fajny pomysł z dwoma szczoteczkami który rzeczywiście się sprawdza
- tusz bardzo wydłuża rzęsy
- troszkę je pogrubia
- cena zapłaciłam 20 zł. w promocji i uważam że za taką cenę mamy wysoką jakość produktu
- nie rozmazuje się ani nie osypuje
- nie podrażnił mi oczów z czym przy niektórych tuszach mam z tym problem
- kolor czary jest zdecydowanie czarny
 
 
Minusy:
- trochę skleja rzęsy, ale wydaje mi się że jak trochę przyschnie to będzie idealna
 
 
Ocena :5/6
 - kupię go ponownie, bo zdecydowanie zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie, produkt daje taki dramatyczny efekt rzęs jak lubię, oczywiście przy dwóch warstwach, ja z tego tuszu jestem bardzo zadowolona. Czy polecam ? tak, ale kobietą które lubią efekt "sztucznych rzęs"


Ps. obecnie chyba do 16 pażdziernika jest w Superparmie promocja na ten tusz i kosztuje 18,50 + dostajecie płyn do demakijażu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz